O chování v obchodě. Stojíme o zákazníky? (Číslo kurzu: A2026)
Dozvíte se, jak se chovat k zákazníkům aby se k vám vraceli. S lektorem proberete nejběžnější chyby v obchodních vztazích. Kurz vám usnadní vaši budoucí kariéru v obchodě, chystáte-li se na ní.
Stručný program:
- Standardní a zákaznické služby a jak je poznáme
- Stížnosti a reklamace novým pohledem
- Příklady z praxe a diskuse s účastníky.
Seminář je určen těm, kteří přicházejí do kontaktu se zákazníky na všech úrovních obchodu a chtějí si je udržet, chtějí, aby se k nim vraceli. Dále pro ty, kdo se na kariéru v obchodě nebo službách teprve chystají. Rovněž pro zájemce, kteří jsou především nebo zatím jen v roli zákazníků. Často nespokojených zákazníků. Dozví se o chybách, které prodejci dělají, budou jim lépe rozumět a případně mohou prodejcům poradit, jak se zlepšovat. Nebo se rozhodnout ke změně a jít ke konkurenci.
Jiří Neumann má dlouholeté zkušenosti v prodeji, marketingu i obchodních funkcích.
Rezervace
Zaujal vás tento kurz? Potom si prosím rezervujte místo.
Pokud přijdete bez rezervace, může se stát, že kurz byl zrušený (protože i ostatní rezervaci odkládali a nepřihlásilo se dost účastníků) nebo se na něj nedostanete, protože je plno. Pokud vás tedy kurz zajímá, nic neodkládejte a přihlaste se hned.
Rezervace jsou uzavřeny.
← Návrat na kategorie kurzů
Místo konání
Učebna ZŠ Černošice
Pod školou 447
Černošice
25228
Termín a čas
4. 12. 2018. , 18:00 - 21:00